Yleisöpalautteen kerääminen
Kulttuuria kaikille -palvelu tarjoaa tukea yleisöpalautteen keräämiseen.
Yhteistyössä Museoviraston kanssa kehittämämme menetelmän avulla keräämme helposti ja nopeasti suoraa käyttäjäpalautetta palvelun saavutettavuudesta. Koostamme palautteesta havainnollisen raportin.
Monenlaisten kävijöiden kokemukset ja suora palaute auttavat huomioimaan moninaisuutta sekä saavutettavuus- ja esteettömyysratkaisuja niin suunnittelutyössä kuin päätöksenteossa.
Raportissa Tarralapuille kommentointi - menetelmä käyttäjäpalautteen keräämiseen (Kulttuuria kaikille -palvelun verkkojulkaisuja 1/2010) kuvataan palautteen keräämistä kertyneiden kokemuksien pohjalta.
Menetelmä käyttäjäpalautteen keräämiseen [DOC]
Menetelmä käyttäjäpalautteen keräämiseen [PDF]