Ohita navigaatio

3.6.2026

Vi har blivit momspliktiga

Vi har frivilligt ansökt om att bli momspliktiga från och med den 9.1.2026.

Vi har gått igenom skriftlig vägledning med skatteförvaltningen. Baserat på detta kom vi och skatteförvaltningen fram till slutsatsen att vår verksamhet kan anses vara momspliktig. Detta påverkades särskilt av de avgifter som tas ut från kommuner och välfärdsområden för Kaikukortet-verksamheten. Moms gäller för praktiskt taget all vår verksamhet.

 
Siirry sivun alkuun
  • jaa: Facebook
  • jaa: Twitter
  • jaa: Linkedin