Ohita navigaatio

26.10.2015

Yleisötyön teemapäivä Musiikkitalossa ke 11.11.2015

Mitä on orkesterien tekemä yleisötyö ja mitä sen tulisi olla? Mitä yleisötyöllä tarkoitetaan ja kuka sitä tekee? Mitkä ovat yleisötyön tärkeimmät kohderyhmät ja miten heidät tavoitetaan?

Yleisötyöfoorumi kokoaa yhteen orkesterimuusikoita, tulevia orkesterimuusikoita ja musiikkikasvattajia, orkesterien hallintohenkilökuntaa sekä musiikkipedagogeja keskustelemaan orkesterien yleisötyöstä, sen nykytilasta ja tulevaisuudesta.

Lämpimästi tervetuloa!

Aika ja paikka

ke 11.11.2015 klo 10.00–16.00 Musiikkitalo, Harjoitussali Paavo
Mannerheimintie 13 A, 00100 Helsinki

Kohderyhmä

Orkestereiden muusikot ja hallinto, orkesterisoitinten ja musiikkikasvatuksen opiskelijat, musiikkipedagogit, muut aiheesta kiinnostuneet

Ohjelma

Tarkemmat ohjelmatiedot fisme.fi/mukapaivat

Ohjelmaan kuuluu klo 13.00 alkava työpaja, jossa Aura Linnapuomi, Kulttuuripassin pilotointi- ja jatkohankkeen hankejohtaja Kulttuuria kaikille -palvelusta esittelee yhdessä Outi Salonlahden kanssa kirjoittamaansa opasta Entä saavutettavuus? Ohje kulttuurikohteen saavutettavuudesta viestimiseen. Työpajassa pohditaan yhdessä keinoja ja jaetaan käytännön vinkkejä liittyen saavutettavuuden huomioimiseen kulttuurikohteiden palveluissa ja viestinnässä.

Ilmoittautuminen

Ilmoittaudu lokakuun loppuun mennessä osoitteessa fisme.fi/mukapaivat

Osa valtakunnallisia musiikkikasvatuspäiviä

Musiikki lähentää! Yleisötyön teemapäivä Musiikkitalossa ke 11.11.2015 osana II valtakunnallisia musiikkikasvatuspäiviä (11.–14.11.2015), järjestäjinä Musiikkitalon päätoimijat; Helsingin kaupunginorkesteri, Radion sinfoniaorkesteri ja Taideyliopiston Sibelius-Akatemia yhteistyössä Suomen musiikkikasvatusseura – FiSME ry:n ja Suomen Sinfoniaorkesterit ry:n kanssa

Lisätietoa

Annika Koivula, yleisötyön tuottaja, Helsingin kaupunginorkesteri annika.koivula (a) hel.fi, 040 158 2223
Tiina Halonen, tuottaja, Taideyliopiston Sibelius-Akatemia tiina.halonen (a) uniarts.fi, 040 710 4301

 
Siirry sivun alkuun